Ta kontroll över dina projekt
4PS Mobil

Inga mer arbetsorder på papper

Med 4PS Mobil får du en digital applikation för din personal på fältet så att deras arbete fungerar när du vill, var du vill. Fördelarna är:

  • Sömlös integration med 4PS Construct
  • Inblick i realtid kring utvecklingen i dina arbetsordrar
  • Komplett hantering av korrigerande och förebyggande arbetsordrar, inklusive inspektionslistor
  • Navigering från din tablet eller dator
  • Lägg beställningar från din favoritleverantör, direkt i appen
  • Serviceteknikerns dagschema genereras automatiskt
  • Skapa arbetsordrar decentraliserat, exempelvis utanför arbetstid
  • Effektivare hantering av arbetsordrar som ger dig möjlighet att utföra fler per dag
  • Tusentals servicetekniker i Nederländerna arbetar med 4PS Mobils arbetsblad idag. Genom att lägga in data en enda gång minimerar de risken för fel. Lösningen sparar även tid och är kostnadseffektiv. Genom att kunden godknner direkt, blir aktiviteten betald snabbare, vilket i sin tur påverkar din likviditet positivt. 4PS Mobil bidrar till både kund- och personalnöjdhet.

Ladda ned vår broschyr och bli inspirerad av hur 4PS Mobil kan hjälpa just ditt företag.

Tusentals mekaniker i Holland och Sverige arbetar med 4PS Mobils arbetsblad. De behöver bara skriva in sin information en enda gång och reducerar därmed risken för fel. Det är dessutom tids- och kostnadseffektivt. I och med att kunden direkt kan godkänna arbetet, får du betalt snabbare vilket har direkt påverkan på din likviditet. 4PS Mobil bidrar till ökad personal- och kundnöjdhet.

 

Ladda ner vår broschyr och inspireras av hur 4PS Mobil kan hjälpa just din organisation.

Ladda ner
4PS-Mobile-Digital-Work-Order.pdf

Using Every Moment of the Day Efficiently

With a modern planning solution, you always have insight into every mechanic’s availability. Consequently, your projects and service orders will be divided in the right way, and your mechanic will only see the information displayed on his/her individual list.

 

All in One

The fastest route to the job is shown with the help of integrated navigation, enabling the mechanic to finish as many jobs in a day as possible. The navigation function can be linked to the information shown to the customer via the App or Portal, who will then know exactly at what time the mechanic will arrive. That is what we call transparency!

Flexible and Transparent

When a call is cancelled or changed, it can be adjusted or deleted quickly and easily.

 

Also when a mechanic gets caught up in traffic, for instance, the planner can see at a glance if a colleague is nearby to take over the job. The change comes in on the tablet, and the mechanic’s route is adjusted automatically.

 

Mer information

Tillvägagångssätt

Konsultation och implentering
Implementeringen av vårt system kräver kunskap om just din verksamhets processer, change management och givetvis även applikationen. Våra 4PS-konsulter garanterar snabb, kontrollerad och kostnadseffektiv implementering.
Projektledning
Implementeringens framgång beror till viss del på bra projektledning. Viktigt är här att implementationen sker medan din verksamhet fortfarande är igång. 4PS projektledare övervakar utvecklingen och framskridandet av projektet och kvalitetssäkrar alla processer.
Support
Vi strävar givetvis efter ett optimalt användande av våra produkter. Om du har några frågor eller anmärkningar, vill du givetvis rapportera detta på ett snabbt och enkelt sätt. 4PS supportteam är specialister med bred kunskap om alla våra lösningar, här för att hjälpa dig och din verksamhet!