Ta kontroll över dina projekt
4PS Mobil

Inga mer arbetsorder på papper

Med 4PS Mobil får du en digital applikation för din personal på fältet så att deras arbete fungerar när du vill, var du vill. Fördelarna är:

  • Sömlös integration med 4PS Construct
  • Inblick i realtid kring utvecklingen i dina arbetsordrar
  • Komplett hantering av korrigerande och förebyggande arbetsordrar, inklusive inspektionslistor
  • Navigering från din tablet eller dator
  • Lägg beställningar från din favoritleverantör, direkt i appen
  • Serviceteknikerns dagschema genereras automatiskt
  • Skapa arbetsordrar decentraliserat, exempelvis utanför arbetstid
  • Effektivare hantering av arbetsordrar som ger dig möjlighet att utföra fler per dag
  • Tusentals servicetekniker i Nederländerna arbetar med 4PS Mobils arbetsblad idag. Genom att lägga in data en enda gång minimerar de risken för fel. Lösningen sparar även tid och är kostnadseffektiv. Genom att kunden godknner direkt, blir aktiviteten betald snabbare, vilket i sin tur påverkar din likviditet positivt. 4PS Mobil bidrar till både kund- och personalnöjdhet.

Ladda ned vår broschyr och bli inspirerad av hur 4PS Mobil kan hjälpa just ditt företag.

Tusentals mekaniker i Holland och Sverige arbetar med 4PS Mobils arbetsblad. De behöver bara skriva in sin information en enda gång och reducerar därmed risken för fel. Det är dessutom tids- och kostnadseffektivt. I och med att kunden direkt kan godkänna arbetet, får du betalt snabbare vilket har direkt påverkan på din likviditet. 4PS Mobil bidrar till ökad personal- och kundnöjdhet.

 

Ladda ner vår broschyr och inspireras av hur 4PS Mobil kan hjälpa just din organisation.

Ladda ner
4PS-Mobile-Digital-Work-Order.pdf

Speaking about Good Tools

If you equip your field service employees with the mobile field service application 4PS Mobile, efficient collaboration with colleagues at the office will be guaranteed.

 

Fault Reporting

Of course, the customer can create the call by telephone or e-mail, but using the 4PS Service Portal or the 4PS Service Reports App is a much easier way. This will provide direct insight into the call status and the mechanic’s expected arrival time.

 

The Right Deployment

A mechanic is found for the job, possibly on the basis of availability, but it is even better to focus on your mechanic's knowledge and capacity. With the 4PS Graphic Planning Tool, you can see which mechanic is specialised in which field, where the mechanics are, and on which mechanic’s route the job is.

Getting Started

Your mechanic receives the data from 4PS Construct on their tablet and knows exactly what is expected from them. If the job has been completed satisfactorily, the mechanic will receive the customer’s signature, which is transferred to the back office immediately. This means that invoicing can take place on the same day.

 

Job Completed

It often takes a long time before the administration of a job is taken care of. With 4PS however this is a thing of the past, since the data entered is immediately available in 4PS Construct. The actual hours and the materials used are entered, attachments can be added, and everything can be invoiced in an instant.

 

Mer information

Tillvägagångssätt

Konsultation och implentering
Implementeringen av vårt system kräver kunskap om just din verksamhets processer, change management och givetvis även applikationen. Våra 4PS-konsulter garanterar snabb, kontrollerad och kostnadseffektiv implementering.
Projektledning
Implementeringens framgång beror till viss del på bra projektledning. Viktigt är här att implementationen sker medan din verksamhet fortfarande är igång. 4PS projektledare övervakar utvecklingen och framskridandet av projektet och kvalitetssäkrar alla processer.
Support
Vi strävar givetvis efter ett optimalt användande av våra produkter. Om du har några frågor eller anmärkningar, vill du givetvis rapportera detta på ett snabbt och enkelt sätt. 4PS supportteam är specialister med bred kunskap om alla våra lösningar, här för att hjälpa dig och din verksamhet!