Ta kontroll över dina projekt
4PS Appar

Nästan alla använder en..

Att smartphonen är här för att stanna kan väl nästan alla vara överens om. Vi är numer hela tiden online och har direkt tillgång till all relevant information. 4PS appar kan hjälpa dig med det här.

 

Microsoft Dynamics NAV 2016 erbjuder dig möjligheten att ha direkt tillgång till din information på vilken enhet du än önskar. Den som är ansvarig för projekt eller kontrak har tillgång till relevant data var de än befinner sig, via en speciell tabletklient eller mobilklient för att optimera arbetet.

 

Vi har utvecklat en app för ett antal processer som hjälper våra kunder att utveckla sin verksamhet. Med hjälp av vår Service Reports App till exempel, kan husägare rapportera fel direkt. 

Apparna är fullt integrerade med alla andra 4PS-lösningar. Alla rapporter kommer därmed direkt in i rätt system. Enkelt och effektivt. 

 

Mer information om våra 4PS appar och vilka möjligheter det finns för ditt företag hittar du nedan. 

Ladda ner
Brochure-4PS-Apps.pdf

Be Predictable

Does this sound familiar to you, you have placed an order online and can track the status of your order by the minute? This is ideal, especially because you can adjust your planning to your parcel carrier’s arrival and you know in advance if you have to ask your neighbours to receive the parcel or not.

 

Just imagine what it would mean for your customers if you, as a construction, installation or maintenance company, have insight into the status of entered calls. This would make you distinctive, transparent and predictable. No need to take a morning or afternoon off for the repair of a central heating boiler, but only the actual time the repair takes.

How Does the 4PS Service Reports App Work?

Your customers can create a call via their smartphone or tablet. They can add a photograph and send the call at the click of a button.

 

The call comes in at 4PS Construct, after which your service manager can get to work. Once the call has been received and action has been taken, the customer is informed.

 

The customer can also view an overview of the entered calls and their status. The App can be adjusted to your house style and thus becomes one of the extra services of your company!

 

Mer information

Tillvägagångssätt

Konsultation och implentering
Implementeringen av vårt system kräver kunskap om just din verksamhets processer, change management och givetvis även applikationen. Våra 4PS-konsulter garanterar snabb, kontrollerad och kostnadseffektiv implementering.
Projektledning
Implementeringens framgång beror till viss del på bra projektledning. Viktigt är här att implementationen sker medan din verksamhet fortfarande är igång. 4PS projektledare övervakar utvecklingen och framskridandet av projektet och kvalitetssäkrar alla processer.
Support
Vi strävar givetvis efter ett optimalt användande av våra produkter. Om du har några frågor eller anmärkningar, vill du givetvis rapportera detta på ett snabbt och enkelt sätt. 4PS supportteam är specialister med bred kunskap om alla våra lösningar, här för att hjälpa dig och din verksamhet!